4. huhtikuuta 2013

Ja voittaja on...

...osallistuja nro 6. eli Liljetys! Suoritettuani pienen (suuren) kotiarvonnan upean keväisessä säässä, leivoimme myös muutamat korvapuustit arvonnan päättymisen kunniaksi. Täällä siis odottelee ihana Coloren sponssaama paketti voittajalle ja pyydänkin kyseistä henkilöä lähettämään minulle sähköpostitse osoitteen, minne voin arvontavoiton postittaa. 

Kotosalla meillä tehdään kevättä kovaa vauhtia ja olenkin jo istutellut narssisit ruukkuun takatalvea uhmaten. Meidän juniori on opettelemassa kävelyn alkeita ja tällä äiteellä on tuplakiire. Olen saanut kyselyitä ja toiveita jo uusista postauksista ja voin kertoa, että jonossa on jos jonkinlaista banaani- ja suklaaherkkua. Näyttäisi vain siltä, että me emme ole oikein päässeet sopuun tämän vuorokauden 24 tunnin kanssa siittä, että miten saamme kaikki päivän askareet mahtumaan tuon aikarajan sisään. 
Blogissa tulee tosin hieman hiljaista olemaan huhtikuussa, sillä olen toteuttamassa pitkäaikaista haavettani ja ajattelin matkustaa vielä Australiaan tämän kuun aikana. Mutta jokatapauksessa, ihanaa alkukevättä teille kaikille ja 
Liljetykselle onnittelut arvontavoitosta!

2 kommenttia:

  1. Jeeee vähänkö mahetsua! Yritin laittaa mailia tuohon osoitteeseen suvikuu [at] netti.fi, mutta tuli bumerangina takaisin. Mun mailiosoite on liljetys [at] gmail.com, otatko minuun itse yhteyttä jollain toimivalla mailiosoitteella? :)

    VastaaPoista
  2. Jotakin kautta tupsahdin kauniiseen blogiisi ja jään lukijaksi. Herkullisen oloisia reseptejä sulla täällä! Itse oon vähän amatööri leipomusasioissa, mutta oppimaan päin :)

    VastaaPoista